Lycklig

I dag känner jag mig glad och lycklig 
Vet inte varför men tror mest det beror på att jag börjar bli frisk 
Jag har haft ny energi i dag 
Älsk på det ❤️❤️❤️

Roligt framöver 

Kattis är åter på jobbet i morgon , kul med sällskap av en personal 

På fredag ska jag göra något skoj med Kalle , älsklingen ska på firma fest 

På måndag den 28/5 så ska jag till Pamela och fixa håret 
Nu är det utväxt delux 

(null)

 Katafuckingstrof 

Den 31/5 kommer Kia till Sthlm 

Om 6 veckor är det semester och gissa om
Jag längtar 

Mindre kul är mammografi den 7/6 och tandläkare den 12/6 

Men det bästa av allt 
Jag älskar min familj och mina vänner 
Rik på kärlek 

Puss och kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0