Måndag

En bra dag men mycket prat 😀😀

Rickard var tillbaka i Sverige så det vart surr med honom i morse när jag kom till jobbet 
( han var snäll och mötte mig vid Konsum)
Och tog mjölk/ bröd/ägg i bilen 

Vi pratade om hans tid hemma i Teneriffa och han visade bilder på min fina Kia och när han var på djuphavs fiske med kompisen 
Coolt 

Han fixade upp vår studsmatta i trädgården så nu måste jag ta Olivia dit så hon får leka 😀

Sen var Kattis tillbaka på jobbet och henne har jag inte sett på 2 v 
Vi hade möte och gick igenom
Vad som hänt när hon varit borta, sånt som måste fixas, byggole event och vår trädgårdsloppis / kul 

Sen kom kaj och inger på besök med sina hundar men deras hund Mario var hysterisk så dom stannade inte så länge och dom Var snälla och släppte mig i BB c 

Sen därimellan jobb
Hahaha


Jag har fått exem under tuttarna pga fuktig  BH  på dagarna och att den sitter för hårt tror jag 
fläskfia delux 
Haha 
Får väl kalka som på baby rumpor 
Det svider som F A N .....

(null)

     Köpte lite frukt i dag istället för snickers 


Ang Robinsson 

Jag e fett upprörd och förbannad 
Hur i helvete kan det vara rättvist att man får åka ut 
Sen komma till gränslandet och käka upp sig med obegränsat med mat plus pasta mm och sen få komma direkt in i final veckan och vara 100 procent starkare än alla som kämpat hela vägen 
Blir fan lack på riktigt 
Ja , jag tänker på egot Pascal 
Usch va jag ogillar reglerna och honom 
😡😡😡😡
Trist att en av favoriterna åkte i dag (Marie) 
Nu vill jag att
Dk , Henrik Eller  Ida ska vinna 👍

Vad tycker ni om reglerna ???  

God natt alla goa själar // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0