Morsdag / helgen


Söndag och morsdag ☀️

 
Jag är bara så tacksam av att vara Max och Kallles mamma 
Dom har gratulerar mig såklart ❤️

Bl.a. fick jag en jättefin plånbok från Mikael Kors av Kalle i fredags 

Så himla fin 
Jag fick välja vilken jag ville ha och jag valde en mindre smidig variant 

Ååååå love it 

(null)

Plånboken är svart med kortfack, myntfack och sedelfack 

👍

Min helg da 
Hur mysig och hård som helst 😂😂

I fredags på dagen så sov Kalle efter sitt jobbpass
Han vaknade vid 14 och då duschade vi och åkte in mot stan 
Henning skulle på firma fest och gjorde oss sällis en stund i stan och kalles kompis Kevin mötte också upp oss i stan 

Vi bestämde att vi skulle promenera från slussen 

(null)

Vårat första vätskestop vart på engelen 

Sen gick vi genom gamla stan mot city 
Vid sergelstorg vek Henning av och mötte sina arbetskompisar , då var kl 16.30 ca 

Jag , Kalle och Kevin drog vidare för shopping 

Vi var på dressman , Lindex , Gucci , Tommy hillfiger , Mikael Kors och massa massa andra butiker 

Vid 19 vart vi vrål hungriga och åt  mongolisk BQ 
Så gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Inne på MK 

(null)



(null)

Kalle köpte 3 par shorts och strumpor och min plånbok 
Skorna och tröjan på GUCCI  slut ( tack & lov) 
Svindyrt
Jag köpte en t-shirt 

Vid 20 tiden började vi åka hemåt ( tror jag) 

Jag hämtade Sune hos syrran ( tack gumman ) 
Och sen gick jag hem och duschade och bytte till myskläder och mös ner i soffan 

Runt 22.30 ringe Henning och tjatade om att jag skulle åka in till honom i stan men jag sa att jag inte pallade men han tjatade och ordnade skjuts till mig så det var bara att byta om och åka in 😀

Jag mötte honom och hans jobbarkompisar på Fridays i Kungsträdgården 

Super härliga killar , vi hade jätte kul och trevligt 
Vi var på 4 olika krogar och avslutade på en hemmafest i Skärmarbrink 
O heregud 
Helt plötsligt lös solen in genom fönstret och kl var 6 

Haha 

(null)


Vi blev hämtade av Rickard och då var vi bra söta 🍾
Så på lördagen gjorde vi inte många knop 😇 mer än mös 

Tack Rickard ❤️ för hämtning 💛

I dag söndag är jag piggare 

Vi har haft besök av Olivia och max , tvättat , varit på Maxi och solat någon timme 
En härlig söndag 

Nu vila lite 
Kommer nog inte orka att se Robinson  
Slutar 23 ! Då sover jag ju  haha 

Nä nu mys

Love IA 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0