Pamela

Hej godingar 

En lång dag 

I morse vid 8.30 åkte jag till Hagsätra och hem till min vän och frisör Pamela 

Pamela hade gjort en mysig frukost med äggröra & smoothie 
Vi surrade och mös 

(null)


Sen satte vi igång med håret

I dag gick något lite galet 
När vi var klara och skulle torka håret så ser vi att håret fått en helt annan färg 

Oj oj 

Orange botten med blåa slingor 

Hjälp !!!!!

Vi fick göra om slingorna och botten färgen igen så jag vart kvar 5 timmar 

Men hon löste det till slut och jag vart nöjd 😀

Det är några gula slingor kvar  som jag ska ta bort med silverschampo och de blå gråa tvättas bort efter 2 tvättar 
Så no worries 💪👍❤️

Här kommer före & efter pix

FÖRE:

(null)

(null)

(null)

Katta fucking strof 😂😂😂

EFTER:

(null)

(null)

(null)

Så nöjd 

Klippte håret ca 7 cm , ljust & fräscht 
Tack Pamela 

Henning ringde precis när vi började bli klara och frågade om han skulle hämta mig och självklart svarade jag ja 

Vi åkte förbi Bun meat Bun 

(null)

(null)

När vi åkte i från Farsta strand var kl 16.15 
Då kom jag på att jag hade tvättstugan 

Jag hade noll energi och tänkte boka om men när jag klev innanför dörren så satte jag igång i allafall och tvättade madrass skydd och överkast och all tvätt 
Jag ställde mig och gjorde storkok  till Kalle fast jag inte hade tänkt att göra mat 
Så nu är kl 19.28 och jag e dödens trött 

Strax dusch och sen krypa ner i nybäddad säng 

Nattelinatt// Maria ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0