Söndag den 20/5

 Herregud ! Dagarna och månaden springer i väg 

Nu har vi haft vackert väder sen 5/5 och ingen är lyckligare än jag att det fortsätter
Nu börjar min förkylning vända och jag kan njuta av solen på riktigt ☀️☀️☀️

I dag har varit en sån där söndag då jag inte måste göra något men ända har gjort massor 

Vi promenerade till och från maxi och köpte röra och kyckling till vår kyckling salladen 

Jag har gjort sallad och det är ju lite pyssel med allt som ska göras , tex att steka bacon, skära ost, hacka all sallad och rensa kycklingarna mm

(null)

Det vart så himla gott
På salladen har jag rostad lök och vitlök 

Jag har städat
Lämnat ett paket i retur till adidas
Tvättat
Duschat Sune 
Solat en timme på plätten
Jobbat med planering och sms mm

I går kväll kom en ungdom över och åt korv med bröd och fikade 

(null)

(null)

Sune håller koll på korvarna 

I morgon är det ny jobb vecka igen med FT och KP 

Jag önskar er en fin söndag // Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0