Söndag / trist inlägg

En jävla skittrist dag 

Hosta jobb hosta tvätt hosta matlagning

Jag vet att jag tjatar / sorry 

Men fan va skittrist det är att vara så här sjuk 
Hostat sönder bröstet 
Trött
Låg
Deppig 
Åååååååå känner jag bara 

Nu har jag varit dålig sen förra fredagen men det bröt ut förra söndagen på riktigt 

Kalle är fortfarande hostig och han har varit sjuk och sjukskriven sen den 30/4 men började jobba förra veckan 

Henning blev sjuk i dag så han ska inte jobba i morgon 

Max blev sjuk i går med hög feber och Sandra hade ont i halsen i dag 

What a fuck 

Och självklart har vi prickat in veckan med högsommar värme 
Så all färg man hade i ansiktet innan 50 års festen e borta 😢
I dag jobbade jag med KP , det var inte direkt ansträngande men skönt att jag gjorde det 
På torsdag är nästa kp uppdrag 

I veckan som kommer så är jag ensam på jobbet så valet att vila finns inte men jag måste försöka få en akut tid så jag kan få mer host medicin 
Coccilana är det ända som hjälper 
Och så vill jag ha mycomust / slemlösande 


Annars da 

Dagens vill ha 

Jag vill hitta en bra städerska som kan hjälpa mig med en storstädning av köket 
köksskåpet 
Alla skåp/ dörrar utvändigt 
Element 
Lister 

Om jag blir nöjd så vill jag ha henne 1 gång i månaden 

I juni 
I juli 
Osv . 

Jag vill ha nya köksmöbler 
Jag vill ha ett nytt runt vitt köksbord med 4  nya stolar 
Har hittar på Jysk som egentligen kostar 5800 kr men är nedsatt till 3600 kr till 19/5 

Dream on 

Mitt nuvarande köksbord är förstört med massa lim och stolarna ostadiga 

Ja ja vad e en bal på slottet 

Ok nu ska jag avsluta detta Depp inlägg 
Med några bilder 

(null)

(null)

Mina hortensior 

(null)

(null)

(null)

Min älskling i vått & torrt ❤️❤️❤️

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0