Tisdag - bajs & hosta

Hej 
Sorry för dålig uppdate men jag är sjuk 
Sjuk som satan 😢😢
Hostar sönder mig och feber MEN jag har jobbat ändå och ska jobba i morgon ! 

Sen är det RÖD dag igen och vila 

Jag kom hem 13 i dag och deckade på en gång , vaknade vid 15.30 och var tvungen att gå ut med Sune 

Det värsta med att vara sjuk nu är såklart vädret 
Herregud 
Vi har 25 g varmt i dag och jag kan inte vara i solen ☀️
Jag kokar  eftersom jag har feber 
I morse hade jag 38.6 i temp 
Promenaden till och från  jobbet gick inte fort kan jag säga 

Vill ju bara vara i solen men det är uteslutet 

Sen har vi Sune som fortfarande är dålig i magen 
Han är inte lika lös längre , i helgen var det mest vätska som sprutade ut men nu är det mer konsistens , men han bajsar varje gång vi går ut och promenaderna är tätare än vanligt så istället för 5-6 promenader om dagen blir det ca 10 ggr per dag 
Han får små portioner mat med ris och kokt torsk 

Ja ja ett skit tråkigt inlägg utan energi och bilder 
Nu vila 
I morgon jobb
Sen vila 
Hahaha 
Roliga dagar 

Jag hoppas ni njuter av det vackra vädret 
Jag e avis ❤️❤️❤️

Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

Krya på er!! Säg till om jag kan hjälpa till med något. Kram

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Ia None

2018-05-08 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0