Tisdag

Hej 

Vilken intensiv dag 😀

Jobb med papper, post mm

Flera hundpromenader med Sune och sessan 
Dom är lite sega i värmen , i dag har vi 27 g och det ska fortsätta vara fint men det blir kallare mot helgen, 14-17 g 
Då kommer vi tycka det bli kallt 
Hahaha 


Jag kan fortfarande inte njuta av vädret men snart så borde förkylningen / hostan ge med sig tycker jag ??? 

När jag kom hem vart det storstädning
Yeeeee
I bland får man lägga in den där extra växeln som man kan tacka ADHD:n  för 😂😂

Möbler flyttades och det dammsögs bakom soffor , bord, diskmaskin , spis mm

H putsade alla fönster 4 sidigt 💪

Vi skurade hela badrummet , kakel , väggar och taket 
Skinande blankt 😀

Vi planterade en ny rondondendron

Möblerade om på ute platsen 
Jag Satte ut det stora bordet 
Vattnade 

Jag vart inte jättenöjd med stora bordet ute  för det tog sån plats men det får duga så länge 

(null)

Skurat alla golv och tvättat alla mattor 

(null)

  Så himla rent och fint , nu ska jag bara orka ta tag i alla köksskåpen , skura ur dom och rensa bort massa skit 

Det får bli när jag e 100 procent frisk 😏

(null)

 Stora  bordet , lite för stort kanske ??
 Va tycker ni ? 

(null)

Flyttade hortensian för att göra plats för den nya rondondendron i rabatten 

(null)

(null)

(null)

Nykomlingen i rabatten 🌺🌺

Massa planer framöver 

Hundvakt till onsdag eller torsdag ?
Jobb onsdag 
Jobb torsdag plus KP uppdrag
To do list fredag 
Till Flen på lördag , mamma fyller år 🎂

Ha det bäst // Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0