Torsdag och röd dag

Hej 
Fortfarande sjuk
Fan fan fan 😢

Jag försöker göra småsaker men blir helt slut 
På fm åkte vi till Tyresö och köpte några doftwax på Min favvo butik 
Sen åkte vi förbi Hennings jobb, han visade runt litegrann 

Dom första husen i hans område  är sålda och inflyttning är på tisdag 
Husen är vita fyrkantiga lådor med liten altan och dom går för 6-8 miljoner 
Jag Skulle aldrig i min hela värd ge dessa pengar för dom husen 
Dom ligger i Tyresö/älta industri område 

När vi var klara där så åkte vi till maxi och handlade
När vi kom hem så gick jag ut på plätten i 10 min men vågar inte vara i solen 
Jag gråter för att jag missar detta  fina väder 

Nu har jag sovit 3 Tim och snart ska vi äta 
Jag är hungrig som en varg 

Till middag blir det Club Sandwish / Yeeee

(null)

Min lunch , ägg och kaviar macka 
( på Wasa frukost) smutt 

Om 54 dagar åker jag på semester till Teneriffa i 14 dagar 
Jag måste köpa 2 saker innan dess 
Dels dessa

(null)

Ska beställa dessa i dagarna 

Sen måste jag hitta en bikini till denna valross kropp 
Vet ni någon bra bikini butik med stora storlekar ???
Triump är annars där jag brukar köpa men jag skulle vilja ha mer utbud , och att beställa hem är uteslutet 
Det passar aldrig när man beställer 😒

Ok finisar / på återseende 
❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin som du är

2018-05-10 @ 19:00:26
Postat av: Anonym

Du är fin som du är

Svar: Tack
Ia None

2018-05-10 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0