1 November och dag 4.

Hej
 
Sov som en bebis i natt 😃
 
Somnade 22 och vaknade 6.15 i morse.
 
8 fucking timmar i rad. Oj vad jag behövde det.
 
Att köra och plugga ca 12 timmar om dagen tar på hjärnan. 
 
I går var ju sista teori kvällen , Så  i dag var det bara 3 timmars körning med Outi .  bara och bara  hahaha
 
Herregud vad han e hård.
 
helt annorlunda mot Benny men det e nog bra.
 
han kollar mig hela tiden och säger vad jag ska göra och inte göra , Jag får typ lära om för han säger motsatsen mot Benny.
 
I dag pep han lite om att jag kollar för mycket i döda vinkeln.
 
Jag vänder lite på mig när jag kollar över axeln så jag får med mig ratten litegrann. Han tycker jag bara ska ta en snabb get över axeln så det går lite snabbare.
 
I dag tränade vi också på parkeringar, 2 fickparkeringar, 2 backparkeringar och 2 backa runt hörn och 4 vändningar på väg och spanska vägar.
 
Jag lär mig nya saker varje dag.
 
En fråga ???
 
Vet ni om man kan låna en bil på Cirkel K i tex Flen och sen lämna bilen i sthlm ??
Jag vet att man kunde göra så förut.
 
 
Annars da :
 
I går gick jag och köpte lite nya städsaker till mamma , hennes golvmopp och skurhink var köpt 3000 år före kristus.
I dag från klockan 12 har jag storstädat i 3 timmar och haft tvättstugan.
Nu är det städat och klart plus att min säng är renbäddad.

(null)

(null)

 
Nu har det lugnat ner sig och jag ska ta kväll.
så  nice.
 
Mamma står och lagar köttbullar, gissa om jag e hungrig
 
Hoppas ni mår bra ??
 
Puss Maria
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annica

Vad duktig du är. HEJA HEJA !!!!! 😊👏

Svar: Tack
Ia None

2018-11-01 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0