10:e natten

I kväll är det sista natten i Flen för denna vecka

Nu har jag fokuserar på  körkortet i 10 dagar / körning 8 dagar av dessa och lite plugg varje dag och 9 timmars teori på körskolan 
Och i dag en lektion på 80 min
Plus 

HALKBANAN 

Fy i hela helvete va rooooooligt 
Satan i gatan 
Jag skulle göra om denna halkkörning 1000 ggr om 
Om jag hade råd 😂😂
Bara gasa & leka 

Jag var i Gnesta från 12-17 

Själva risk 2:an tog 3 timmar 

Vi var 16 st i gruppen och vi körde 2 och 2 i bilarna 
Jag körde med en ung kille som var 17 och skulle fylla 18 i dagarna 
( Walter ) 

Vi hade så jäkla kul 
Vi skrattade och vi var helt lyriska 
Vi ville bara race a mer 

Walter hade sin uppkörning i Södertälje 14/12
Heja honom 


Jag kommer berätta mer om denna dag i ett annat inlägg för just nu gick luften ur mig , 
Totalt slut och i morgon åker jag hem 

Ååå vad jag längtar efter alla 

Jag kommer släppa teorin torsdag och fredag och bara mysa med familjen men hela helgen måste jag 
Plugga järnet då teori provet är på måndag morgon 


(null)

Gnesta  station  👍



(null)


Halkbanan , vi körde nya WW golf 2019 , min bil var 
1 månad gammal 


(null)

Min älskade fina Volvo , vi ses på tisdag igen och det e du och jag på uppkörningen 
Hjälp mig nu älskade bil 
Sköt dig 😂😂😂🚗🚗🚗


(null)

 På bilden ser ni den blöta hala delen jag kom inbromsande på i 80 km/Tim 
Tjoho vilken jävla kick 

(null)

  Godkänd såklart och det blir nog 99,9 procent om man lyssnar och följer reglerna 

Som sagt , roligaste hittills i körutbildningen 

Nu ska jag strax gå ut med hundarna och sen packa lite som
Ska med hem ( tar det viktigaste) resten får jag ta hem på onsdag den 14/11 

God natt fina blogg vänner // IA ❤️

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0