Bakat / besök

Först vill jag säga grattis till min syster och hennes nya kille Ronny som
Förlovat sig 


(null)


Mamma har precis bakat en sockerkaka 
Det doftar så gott i lgh nu 

Vi får nämligen besök från Stockholm i morgon 

Annicka & Ronny kommer hit 

Mamma ska få träffa sin nya svärson 😂😂

Kul med lite besök 

Vad har jag gjort ??

Tagit 2 långa promenader, pluggat  , varit och handlat och nu kollar vi V75 

Vi har spelat , mamma köpte en andel Till mig men vi delar vinst såklart 


(null)

(null)



Snart ska jag städa lite och sen ta en dusch

Puss på er // Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica och Ronney

Tack så mycket. Ses imorgon. ♥️♥️

Svar: Vi ses
Ia None

2018-11-03 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0