Bokad

Hej  och go söndag ❤️

Farsdag i dag , gjorde lite enkel frulle till H  och jag har frågat honom om han vill gå ut och äta men efter diskussion så tycker vi det är onödiga pengar 

Vi tar inte farsdag och morsdag så seriöst 

Mer än måste köpa presenter dag för oss
Butikerna som vill göra pengar och inget annat !!!

Henning är lika bra pappa varje dag ! ❤️❤️❤️

Grattis till max också som är en suverän pappa till Olivia och min svärfar Jörn ❤️❤️

I går satt jag med min planering  
OMG 

Jobb, privata saker, barnvakt , hundvakt och 3 KP uppdrag som bokats in 

Nu är det fullsmockat i kalendern fram till 7/1-18 

Jag kommer boka in KP uppdrag på helgerna 

jag kommer ha Olivia i veckorna när det behövs vid Sandras jobb pass mm 

Sen ska jag ha henne den 1/12  på kvällen när M & S ska på julfest 

Vi ska på glöggparty och en julfika  2 helger i december 

Vi ska julhandla , åka bort och massa annat 


Jag har zappa från 13/12 - 3/1

Hotell 30/12-1/12 

Vill ni boka något med mig så blir det 2019 
Hahaha 

Ja ja 

I går satt det fint med äppelpaj 

(null)


Äppelpaj med massa vaniljsås 

Nu tvättstugan och göra ett sista
Sluttest
I morgon är det DAGS

Teoriprov 

Jag känner  inte någon som klarat det på1:a försöket men jag ska göra mitt bästa 


Kram på er // Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag klarade teoriprovet på första försöket! Alltså det är inte så svårt, har du läst boken så kommer du klara det!! Det är samma frågor som du gjort om och om igen 😀 Så jag tror att om alla bara pluggade innan så klarar man det! Och du är ju väl förberedd.
Heja dig!! Snart körkort! ❤️

Svar: Tack
Grattis till att du satt 1:a
Ia None

2018-11-11 @ 08:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0