En jävla skitdag

Hej 

Den här dagen var inte så rolig 😫

Irritation från morgon till kväll 

Först var det en negativ sak som hände i morse och det gjorde att jag får tänka om veckans planer 😡

Sen kommer jag till jobbet och det ser ut som
Skit 

Äckliga snuskiga toaletter, handfat och speglar 

(null)

Äckliga smutsiga bänkar i köket , full diskmaskin som ingen satt på , fullt med skit i slasken 
Ångrade att jag inte tog bilder 

Dammigt och skitiga golv , 

samma stora kaffefläckar på golvet som fanns där i fredag när jag var där ! 
Fulla sopkorgar
Torra blommor 
Skor på golvet fast vi har sko hyllor 
Skitiga bord 

Va fan e allas problem !!!  


Sen  hade det läckt vatten på mitt kontor och det hade droppat på skrivbordet så papper mm var 
fukt skadat och bordet hade börjats luckrats upp på sidan och hela golvet och sunes täcke var
 dyng surt 
Fick Tvätta & städa ut allt 

Ringt massa samtal och pratat med tröga människor 
Herregud 


Bråkat på sms med en ungdom om flera händelser och lögner  och droppen i kväll var när han ringt min kollega och hittat på till henna att jag ringt och skällt ut honom 

Där brast jag 
Då vart jag lack på riktigt och ringde upp han 
och vart Sne , 


( Detta samtal hände nu på kvällen ) 

The bitch is back 🤣🤣



När jag var klar på FT så sprang jag hem och lämnade Sune vid 14 och åkte sen vidare på KP 
( Som också innehöll en del irritation ) 

När jag kom hem så lugnade jag ner mig 
😍
Mitt hem är min landningsbana 🤫🤫
Vi satte på en film och mös ner oss i soffan 

Sicario 2 

Sån jävla bra film 

Har ni sett 1:an ?

Om Inte , så se den först 

Ni kommer gilla filmerna .....

Nu ska jag samla ny styrka och fortsätta i villan i morgon 

Skönt att vara tillbaka och få lite ordning och komma i kapp med allt igen ❤️

Love Maria ❤️❤️❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0