Fredag och dag 5

Hej alla vackra själar 

Just nu ligger jag i mammas soffa, jag vaknade kl 5,40 
Jag har precis ätit 2 skinksmörgåsar 

I dag har jag endast en 80 min lektion 
Skönt 

Sen har jag heeeeelg 😀😀

Jag ska njuta av helgen , ta promenader och vila 

( inte ägna en tanke till körkortet ) haha 

På måndag har jag en mardrömsdag igen 🚗

4 timmars körning -jag blir  helt slut efter dessa dagar 
Tisdag - en 80 lektion och sen åker jag till Gnesta för halkbana 
Det ska bli skoj 

Nu på morgonen körde jag ett sluttest och pluggade lite 
62/65 
Och då var det ett slarvfel 😂😂

(null)


Jag ger mig inte förs jag får alla rätt 
Heja heja 
🚗🚗👊👊👊

(null)

I går kväll gjorde mamma hemmagjorda köttbullar 
Fy fasiken va gott 
I kväll tänkte vi beställa hem pizza & kebab 

Vad ska ni göra i helgen ? 

Jag saknar er där hemma // all kärlek 
M ❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0