Fredag

Hej vänner 

Äntligen fredag 

I morse gick jag upp 6 

Jag hade tvättstugan 7 och passade då på att tvätta hund filten  i bilen och hundfiltarna hemma 

På morgonen hämtade jag bilen i garaget och körde upp den till min plätt och tvättade hela bilen invändigt och dammsög hela bilen 
Den vart jättefin 
Utvändigt skiter vi i nu för vädret gör ändå att bilen blir smutsig på dirren 

På måndag har vi service på bilen hos Björne och då sätter vi på vinterdäcken 
Skönt 

Efter tvättning körde jag förbi jobbet för att hämta en sak och prata med Kia men hon var ute och åkte
Så vi ringde varann när jag kommit hem 

När vi kom hem så kom Sandra och Olivia på lunch och fika 
Olivia har äntligen fått plats på ett bra dagis i Vendelsö 
Ett dagis med svenska pedagoger som kan ren svenska  👍

(null)

(null)

(null)

Klart skrotis ska tas hand om av de bästa pedagogerna 

På eftermiddagen har jag haft den sjukaste huvudvärken 
Jag har fått massage av H , tagit en alvedon och senare en ease men värken släpper knappt 
Så nu ligger jag på soffan och kollar tv 
Hoppas det släpper snart 


Hörs senare eller i morgon 

Kram på er // M 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0