Haft bilen

Hej 

Jag åkte ju med H till Tyresö i morse kl 5.30 och lämnade honom på jobbet . 

Sen åkte jag hem för att möta min bo värd 7.15 

Jag har klagat på trycket i duschen till Akelius och han bytte dusch munstycke och det vart bättre 
( mycket bättre) 

👍
Sen har jag åkt på massa ärenden 🚗

Bla läkaren och Ica mm
När jag var klar med det så åkte jag till jobbet och var där till 15.15 innan jag åkte och hämtade H igen 

Efter hans jobb så gjorde vi lite ärenden och vi kom nyss hem och vi ska strax äta räkor 

(null)

Passade på att tvätta bilen i dag då det har börjat torka upp på vägarna och det är minus grader 
Jag måste ju glida runt med stil ❤️
...............

Jag längtar tills i morgon kväll 

Då ska jag och H julpynta hemma , spela lite musik 
Putsa fönster , byta till julgardiner och klä våran fina vita gran
Jag älskar den när den lyser i mörkret 
Och ta några groggar 🍾

Ha det bäst // Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0