Hit och dit 🚗

Hej bĂ€sta 

I dag har jag haft bilen alldeles sjĂ€lv, skum kĂ€nsla och lite lĂ€skigt att ge sig ut i trafiken sjĂ€lv 
Men kul 🚗

Jag körde först  till jobbet 

FrĂ„n jobbet till BB c och storhandlade 

Hem och lĂ€mnade varorna och hĂ€mtade gubben 

Sen till max jobb i Vendelsö och hĂ€mtade honom 

Sen in med gubben till viking line bĂ„tarna  , jag slĂ€ppte honom pĂ„ andra sidan bĂ„tarna sĂ„ att jag direkt kunde Ă„ka till vĂ€nster Mot nacka och sen tunneln ( 73:an) hem mot Haninge igen . 

Det var lite lĂ€skigt pĂ„ söder ( mycket trafik) men jag grejade allt utan problem 
Lite köer hem 

Sen Ă„kte jag till Statoil och sen hem och parkerade bilen i garaget 

(null)

Min parkering 


 Wow vilken kĂ€nsla ❀❀❀

I morgon ska jag ocksĂ„ ut och köra , jag och Kalle ska pĂ„ behandlingar 
Pedikyr och massage  och vid 15 tiden ska jag tillbaks till stan och hĂ€mta H 

H Ă€r pĂ„ kryssning med sitt jobb , jag Ă€r inte sĂ„ förtjust i det men jag hoppas han fĂ„r skoj 
Tycker inte om dessa  bĂ„tar

Tydligen upptrĂ€dde Bonny Tyler pĂ„ bĂ„ten 
( Àldre kÀrring med hes röst ) för er ungdomar som
Inte vet vem det Ă€r sĂ„ googla , jag tror hon Ă€r kĂ€nd mest för 1 lĂ„t 
Totaly clips of the heart  ( typ) vet ej stavning 

NĂ€r jag parkerat bilen sĂ„ var jag bjuden hem till max och Sandra pĂ„ middag och mys 

Jag fick kyckling pasta , sĂ„ himla gott 

(null)


   Mmmmmmm


(null)

Tack mina bĂ€sta gosisar, man har aldrig en trĂ„kig stund med dessa 3 


(null)

  Suddig bild men svĂ„rt att fĂ„ henne att stĂ„ still 😂😂😂😂😂
Älsk pĂ„ oliven 🐾🐾lillgrodan 

Jag fick en överraskning av mina kollegor i dag nĂ€r jag kom till jobbet , Kattis hade köpt en pĂ„se bilar 
( roligt )  grattis kort och fika 

Tack sötis / sötisar 

(null)

(null)

 Jag , max och Sandra smockade i oss bilarna 

(null)


❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se en film 

Puss vĂ€nner 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0