I går tisdag

Hej och god morgon

Sovit 5 timmar i natt , jag gick upp 5 i morse 


I går var det full fart 

Först jobb på FT 
Sandra och Olivia kom förbi en stund ❤️

Sen hem och lämnade Sune innan jag skulle åka på KP uppdrag 

I går kväll ville min brukare till stan 
Det vart en del steg i går 

(null)

 1,4 mil visade stegräknaren och då hade jag inte luren på mig hela Dan 

Det var fint i stan men dom hade inte börjat jul pyntat riktigt än ... 

I går önskade jag att lönen hade kommit för det är black weekend och jag hittade mycket bra saker men  det fick vänta 
Men min brukare shoppade loss 
Det var mysigt att promenera runt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var hemma vid 19 tiden och då vart det en dusch och en lugn kväll 

I dag blir det jobb och fix hemma 

Hoppas ni får en fin onsdag // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0