Lördag den 10/11

Dagarna går 

En mysig morgon hemma ❤️

Jag gjorde storkok på förmiddagen 

En stor kastrull med lövbiff rullade och potatis 
Och en stor kastrull korv stroganoff med ris 
Nu finns det matlådor i veckan 


Jag gjorde även en äppelpaj som vi ska njuta av i kväll eller i morgon på fars dag 

Vid 11 så åkte vi till Haninge c och Clas Olsson 
Vi köpte ett nytt dusch munstycke men den var lika värdelös som det vi hade ,  sånt jäkla dåligt tryck i dom 
Jag kan knappt skölja ur mitt schampo 
Vi köpte julklappspapper mm

Sen åkte jag hem och h åkte vidare 

Lugn och skön eftermiddag 

Nu har vi nyss ätit rullader 

I kväll ska jag göra ett sluttest och titta på tv:n 


(null)


Och självklart ska jag smocka i mig lite paj 

Puss på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0