Lördag

Hej 

En mysig morgon , lugnt och skönt 

Vid 10 tiden kom max och Olivia hit , 
vi tog bilen hem till Max  kollega , Mac  hade fått 2 bilbarns stolar av henne och hon hjälpte oss att installera en i vår bil 
Så nu kan vi transportera lillgrodan säkert 
Den andra stolen ska M & S ha . 

När vi var klara där så åkte vi ner till Tyresta by 
Det är 1000 gånger roligare i Tyresta än på Skansen 

I dag såg vi grisar, tuppar, getter, hästar , kossor och ankor 
Så mycket djur finns inte en på Skansen 
😂😂😂
Jag hatar Skansen , märks det ? 

Vi tittade runt och sen tog fikade vi i cafet 
Vi åt pannkakor med sylt och grädde 

(null)

(null)

Tips :  se ovan 
2:a december - 1:a advent 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi var klara i Tyresta så tänkte vi köra ner till maxi och hälsa på Sandra som jobbar denna helg men Olivia somnade på 3 minuter 

(null)

Jag körde hem dom och max fick lyfta in en trött tjej 

Nu är jag hemma 😀

Jag fick mitt första bilproblem i dag 
Hahaha 
Det var nu när jag skulle parkera bilen i garaget 

Vi har så jäkla trångt i vårt garage 
Vi har platsen längst in Mot väggen 
En bil precis bredvid och en bil med dragkrok precis bakom  plus att det sitter en jättestor ventilation trumma bakom vår bil på hela väggen 

Jag har kört ut bilen och parkerat bilen ca 20 ggr 
men i dag hamnade jag snett och jätte nära grannens bil 
Vi pratar några cm  och jag vart liksom fast åt alla håll  och jag vågade inte vrida och vända så jag fick ringa Henning som kom ner och styrde bort mig 
Hahaha 
Det var nära ögat 

 Bättre att ringa ner honom till garaget än repa bilen 
Häxsax 

Hahaha  så kan det gå 

Jag lär mig 
Är lite feg än när det blir trångt när man ska parkera 
Och audin är rätt stor 


Nä nu ska jag skala räkor , det blir räk cocktail till middag och så ska vi  starta en ny serie i kväll och bädda ner oss i soffan ❤️

Puss på er // Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Vill inte vara sån men ta av overallen när hon åker bil, eller knäpp upp o ta av på överkroppen. Vid en krock så kommer hon åka ut bältet då det ligger för långt ifrån kroppen, läskigt värre ❤️
Vi har alltid en filt i bilen liggandes så åker barnen i vanliga kläder bara. Hellre att de fryser än stund än att inte bältet ger nån effekt om vi krockar, barnet glider nämligen ut bältet med alla kläder emellan.
Ta inte illa upp blir bara orolig för Olivias skull. Även om du är bra förare så är alla andra idioter i trafiken ❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack snälla för tips
Varför ska jag ta illa upp
Hur gulligt som helst att tipsa

Kram Maria
Ia None

2018-11-18 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0