Lyx dag

Hej på er  och go fredag 

Hur mår ni ? 

I dag har jag varit bortskämd 

Kalle har bjudit mig på en lyx dag 

Jag väckte honom 8.30 och sen åkte vi mot Haninge c 
Vid 10 hade vi tid för 2 st  pedikyr 
Så himla skönt 

(null)

(null)

Mysigt , jag  valde ljus rosa lack  😀

När vi var klara där så gick vi in på kappahl och köpte våra första julklappar 

Kalle köpte en till Olivia och jag köpte en ! 


(null)

Vi gick vidare och åt en lunch på taco bar 

(null)

Gott 🍽🧂

Sen hade vi tid för 1 timmes massage 
Gudars va skönt


Satt som smäcken 

När vi var klara där så gjorde vi några ärenden och sen åkte jag hem och duschade innan det var dags att åka till stan och hämta gubben 
Jag skjutsades hem hans arbetskollega till Dalen innan vi åkte hem 

Henning var ganska söt , han hade sovit 30 minuter i natt ( läs morgon ) 
och druckigt 14 vodka / russian i dag  och lika många i går kväll hahaha 
Dom hade fått 30 drink biljetter var av cheferna 
Sen fick dom  Smörgåsbord , frukost och brunch 


Dom berättade att 6 av 10 av deras gubbar/ killar  som  var med på resan fick sig ett knull ,  den e så jävla äcklig den där båten 
En riktig jävla knull båt 
Och då ska jag inte ens nämna hur många av dom 6 som har ett förhållande hemma 
Ja ja 
Flatlöss båten 

Usch 



Och H tyckte resan var så där och han sa att han mest längtade hem 
Men vad vet jag 😂😂

Bonni Tyler hade varit så där . 


Nu har vi precis ätit och H somnade som en stock 

(null)


I kväll blir det mys med gott gott och idol 

Va rädda om er // Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0