Måndag dag 6

Godmorgon alla fina 

Jag Sov gott i natt , vaknade tom av väckarklockan 5.25 
När hände det sist ???

Seg och trött i morse och en sjuk hemlängtan 

Hemlängtan började redan innan helgen men i dag känns det extra tungt !
Tryck över bröstet och tårar 

Det är kanske därför det närmar sig hemgång 
( onsdag ) 

(null)

Jag saknar Henning, barnen , Sandra och Olivia och mitt hem och faktiskt jobbet  😂

Jag tycker inte om att vara ifrån dom där hemma 
Mitt hem är mitt allt ❤️

Men jag måste säga att det har varit bra här oxo 
Mamma och jag trampar inte varann på tårna 
Vi kommer bra överens och vi hjälps åt ! 
I kväll är det tex jag som lagar middag , jag ska göra min lasagne 
Vi vill sova samma tid på kvällarna , jag sköter hundarna så mamma får sovmorgon osv 

Nu på morgonen har jag kört 80 min 
Och vid 11.30 kör jag igen till kl 15 
Jag ska också boka tågbiljetter till Gnesta i morgon 

Ok vänner ,  vi hörs snart 

Puss Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0