Min kväll

Hej 

Jag har slappat lite nu på kvällen / skönt 

Olivia och Sandra kom förbi förut 

    Mysigt 

(null)

(null)

Mina fina tjejer ❤️❤️❤️

Annars da:

Bilen är nyservad och vinterdäcken är på 👍
Våra sommardäck fick vi kasta , dom klarar inte en sommar till 

Oljan och oljefilter och andra filter är bytta 
Allt har gåtts igenom  och det är tummen upp 

Men

Nu uppstod ett nytt irriterande  fel 

Inget fel men förmodligen glapp 

Lampan för Våran airbag på passagerar sidan lyser och lampan slocknar inte trots att airbagen är off 
Vi måste åka ner till Audi och släcka den 
Annars såg allt bra ut med bilen 
( fett  störande) 

Jag har precis ätit stroganoff och ska strax hoppa i säng  med en behaglig känsla 


God natt // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0