Min söndag

Hej 

Allt väl ? 


Min söndag har gått i ett ....

Lugn morgon hemma , vid 10 åkte  jag , H och MOS gänget till rusta

Det vart lite smått & gott 

Bla. en julgrans matta och sköljmedel 
Sköljmedlet kostade 11 kr så jag köpte 6 st 

Sen åt vi lunch på Mc Donalds  innan vi åkte hem och tittade lite på manifest ( serien ) 

Vid 16 tiden kom max och Olivia över igen ,  vi lekte och åt middag ( korv & makaroner ) 
Sandra jobbar 14-21.30 

Dom gick hem för någon timme sen ! 

(null)

 Leker lite efter middagen 

(null)

Mysigt som alltid ❤️❤️❤️ vår fina tjej 



(null)

När Max kom hem så snappade han bilden ovan , Olivia älskar att bada i diskhon .
Hon har rutiner på kvällen runt 18.30 
Bad , gröt och sova runt 19.30 

Nu ska jag plocka undan lite här hemma efter virvelvinden och sen ta en kvälls dusch 

Vid 21 tiden ska jag åka förbi jobbet och lämna ett par skor till en ungdom och sen ner till maxi och handla och hämta Sandra 

Sen natt natt och jobb x 2 i morgon 


All kärlek // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0