Mörk morgon mörk dag mörk kväll

Hahaha  

Nu är det mörkt 
Vädret suger ute och vi har nästan legat i soffan hela dagen 
Man vaknar liksom inte till
Mycket tända ljus och nytvättade fleece filtar 


Det ända vettiga vi gjort i dag var att tvätta och  så var vi  i källaren och tog upp våra vinterdäck och ställt ner takfläkten mm

Äntligen är det service och fix med bilen i morgon  , vi ska byta lampor mm , just nu har vi en trasig lampa så biljäveln piper varje gång vi startar den !!  
Vi tänker byta båda så vi får samma sken 
Sen är det olja / filter mm som ska bytas 
Bilen blir som ny när vi kommer från Björne 👍👍

Vi åt varma mackor till lunch och till middag blir det korv stroganoff 

(null)

   SMUTT 

I kväll ska jag  göra ett sluttest för sista gången på elev centralen  ( hoppas jag ) 

Jag har valt att inte plugga mer nu , det blir korv stoppning 

Men jag har läst igenom boken en gång och gjort 20 sluttest de sista 10 dagarna  och ligger runt 60 rätt  men då är dessa frågor nog lättare än teori prover 

Jag har hört att trafikverkets tester är klurigare och lurigare  och fler svar kan vara rätt men endast 1
Är mest logiskt 

Jag är skit nervös 

🤔🤔🤔🤔🤔

Jag  skriver på bloggen i morgon hur det gick 

Nu säger jag  Go söndag kväll

All kärlek 

Kommentarer
Postat av: Susse

Jätte stort lycka till imorrn!

Svar: Tack susse❤️
Ia None

2018-11-11 @ 20:26:35
Postat av: Sofia

Du är så himla duktig! Lycka till imorgon 😍

Svar: Tack
Jag blev godkänd
Ia None

2018-11-12 @ 07:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0