Onsdag

Hej på er 

Tänkte kika in och säga att jag lever 

Dagarna är helt galna men man kan ju inte klaga på att klockan går långsamt 

Det är mycket som händer runt omkring och
Jag Prioritera det just nu 😃

Jobb såklart 
KP uppdrag i måndags och nu på söndag som kommer 

I går hade jag Olivia , lycka 

Vi röjde såklart 💜💜💜

(null)

Sune och Olivia 

(null)

(null)


I dag hade jag bilen , jag har varit överallt känns det som 
Tyresö , handen , jobbet , Haninge kommun , handens sjukhus , västerhaninge , maxi och nu på kvällen var jag och Kalle i Haninge c , Farsta och på jobbet igen 

Kom hem precis , 19,30 
Nu är den här damen trött 

Inte suttit sen 6 i morse förutom i bilen . 

I dagarna har jag också varit med H till läkaren , han började nämligen få problem med halsen / strupen i maj månad, en knöl som stör i halsen ! 

jag fixade en  läkartid till honom för 5 veckor sen 
Den läkaren gjorde inte så mycket och H har fortfarande problem och han har gått ner över 12 kg och har ingen matlust 

Så i måndags fixade vi en ny tid för samma problem och då vart det fart på läkaren ( en ny dr) 
 då dom tog vikt nedgången på allvar 
Det vart remisser på gastroskopi och lungröntgen på rotmos 

Och massa nya prover 

Jag följde med honom på gastroskopi och satt med i rummet , 
Fy fan va äckligt att få ner den där jäkla kameran ner i halsen 
Jag skulle aldrig ha grejat det utan att vara sövd 

Men H var grymt duktig 

Blää för gastroskopi 



Jag såg hela hans strupe och mage innefrån 
Coolt 

Vi fick svar direkt att det inte var cancer ( så skönt )
 men det finns ett litet hål vid matstrupen och en inflammation 

Utredningen fortsätter och nya prover nästa vecka 
Dom vill kolla lite mer saker och så blir det medicinering ett tag framöver 
Ev blir det röntgen av strupen / magen 


(null)

(null)

(null)

Vi är glada över beskedet att vi kan utesluta cancer

Ja det finns hur mycket som helst att skriva men orkar inte just nu 

Kram på er så länge 
// Maria  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0