En fullspäckad dag

Hej 

Klockan är 16.30 och jag satte mig precis 
Jag är dock inte klar än för kvällen , jag har middag och tvättstugan kvar plus att bädda rent 

Dagen började med vuxen mys 🤣🤣❤️
Bra start på dagen 


sen vid 9.30 drog vi mot kungens kurva 
( jag körde) 
Vi skulle åka till chilli butiken för att titta på ett köksbord jag tittat på inne på nätet och jag är glad att vi kollade in real life för jag gillade inte bordet 
Så letandet efter köksbord fortsätter 
Stolarna gillade jag ....

Men det räcker inte 

Jag Får kolla på Jysk och Ikea i stället ! 

Vi gick igenom en säkerhetskontroll på bilen 
Ute & inne men bilen jag kommer köra med är en Volvo V40 och den ser annorlunda ut än vår Audi 

Sen körde jag mot Haninge igen 

Vi åkte till bilia , vi tänkte provköra en 
v 40 men det var många i kö innan oss så vi testar nog den bilen nästa helg 🚗


När jag kom hem så gick jag upp och hämtade min docka 🐸

Vi hängde medans max skulle spela hockey 
( blev inställt) 
Och Sandra skulle ut och fotografera 

Vi var ute i parken i nästan 2 timmar 

Så mysigt 

Vi busade och åkte rutchkana mm
Man är inte stilla 1 sekund 

Motionen är bra för runda farmor 😄😄

Vi fick en jobbig liten flicka i 2-3 års åldern efter oss hela tiden 
Hon skulle ha allt Olivia hade och tillslut puttade hon bort Olivia 
Då vart farmor Maria lite arg ( måttligt) 
Jag fick säga åt flickan att så gör man inte osv 
Flickans pappa sa inte ett skit 

Olivia sprang och kramade mig och kröp upp i min famn när flickan var jobbig och sa farmor 

Och när Olivia klev ner och gick i väg då hoppade den andra flickan runt min hals och sa 
Du e min farmor  ( lugn nu) 
Jag förklarade att jag inte var hennes farmor utan Olivias 
Tyckte lite synd om henne tillslut för när jag och Olivia busade så såg hon lite avis och ledsen ut 
( hon kanske inte hade en farmor ) 

Ja ja vi hade super skoj i allafall 

Så länge hon inte gick på min lillgroda så e farmor glad & snäll
 ( beskyddande farmor ) 

(null)

(null)

(null)

Du är mitt lilla hjärta , glöm aldrig det Olivia 
Du kanske läser detta när farmor är i himlen ❤️
Och jag älskar dig härifrån till evigheten 



Nu ska jag steka lite lövbiff , bädda rent , tvätta klart och ta en dusch 

Puss på er alla , va rädda om varandra ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0