Framme i Flen

Hej 

Körningen hit till Flen gick bra i morse 
Jag körde hit på 1 timme och 15 min ( lagligt) 


Morgonen började med att H hade gjort en god frukost till oss
Inte dåligt att bli väckt till denna frulle 

(null)

Vi åt , hade ( avskeds gos ) vi  tog en dusch och packade bilen 

(null)

Min packning till mamma 😂😂

När vi kom fram sa jag hej då till H och sen började jag operation upppackning och ommöblering så jag fick min egna lilla hörna

Nu är det bäddat och i ordning gjort för morgon dagen 

(null)

(null)

(null)

Jag vände på mammas lilla soffa så Sune kan sova bredvid mig 
Annars ska han ligga i min lilla säng 

Jag har hunnit tagit 2 promenader med Sune och jag har läst lite teori och mamma står och gör min favvo mat 
Dillkött och kokt potatis 

Nu måste jag fokusera på mitt 😀

Jag kommer vara uppbokad med körning och teori  från 7-19 på kvällarna så jag ska försöka uppdatera mina framsteg och misstag på kvällskvisten 

För tro mig , detta blir turbulent 😂😂

Jag är inne i en väldigt orolig period och väldigt känslig och nära till gråten just nu 

Jag tror jag grinat varje dag sen förra fredagen 

Jag vet inte om det har mycket med att vara borta från familjen och massa annat skit men just nu måste jag bortse från allt och vara fokuserad 

Jag vill ju alltid ha familjen nära ❤️

Andra tankar:
press på mig för intensiv utbildningen såklart !! 

Jag vill så gärna klara detta och jag kommer bli förkrossad om jag missar det men jag vet ju att de flesta klarar kortet på 2:a försöket  i teori och uppkörning 🚗🚗

(null)

Så här ser morgondagens schema ut 

Däremellan ska jag hem och äta och gå ut med Sune 

Om ni söker mig på telefonen så kommer jag stänga av telefonen dagtid när körning och teori pågår 
Lämna meddelande så ringer jag upp så fort det finns tid ! 

Håll era tummar nu för att majsan klarar det här 
All kärlek 

M ❤️❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Jossan

All lycka till Maria!🙏❤️🍀

Svar: Tack bästa 💜
Ia None

2018-10-28 @ 17:37:20
Postat av: Susse

Jätte stort lycka till!!

Svar: Tack ❤️
Ia None

2018-10-29 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0