Hemma 19.40

Hej 

Dag 1 avklarad 

Vilken dag !!!

Det vart nämligen kaos i natt då Sune vart sjuk 
Han spydde ner mammas lägenhet och sen var han ute 2 ggr i natt ( diarré) 
Ca  oo.oo och 02.00 och sen somnade jag inte förs 4 och gick upp 6 

2 timmars sömn .

I dag körde jag alltså 4 timmar bil och hade 2.1/2 timmes teori på kvällen 
Min hjärna har gått på högvarv 
Just nu är jag helt slut 

Dagen har gått mer än bra 
Jag har fått så mycket beröm 
Det jag fick att tänka på var att inte gena genom korsningar och titta i speglar innan jag ger tecken 
Annars bara tummen upp

Jag fick höra att jag körde bättre än alla de 8 som klarade sin uppkörning i onsdags 

😂😂

Här är alltså alla uppkörningar på onsdagar 🚗

Då kommer intendenter från Trafikverket hit från Eskilstuna och kör med mig i min lånade bil ( v.40) 
Jag värmer upp 30 min med min körlärare och sen tar Trafikverket över och kör med mig i ca 30 min 

Nu ropar mamma att det e mat 
Jag berättar mer i morgon 

(null)

(null)


Min bil ...

Bilden nedan är min backparkering in i rutan 
1:a försöket 👍

Kram från en glad tjej ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0