Julpassning

Hallå 

Jag kom precis hem efter lite körning 
Jag har inte kört på 2  v plus att jag bytte skor 
Jag körde med gummigutta så jag hade ingen kontroll  😂😂😂
Det kändes lite ryckigt i dag 
Men jag satte en fickparkering på dirren 🚗

Brorsan ringde häromdagen och frågade om jag kunde ha zappa på höstlovet och jag fick ju tyvärr tacka nej eftersom jag åker i morgon 

Och då passade han på att fråga vad vi gjorde i jul ? 
Om vi kunde ha zappa ca 3 v 

Det kan vi såklart 
Vi är alltid hemma på jul och på hotell på nyår 

(null)

(null)

Älskar att ha zappa 

Han kommer till oss den 13/12 - 1/1-19 

I går hade vi Olivia ett tag på kvällen 
Tiden mellan Sandra åker till sitt jobb och max kommer hem från sitt 
Jag älskar våra stunder 
Det blir repris i kväll 

(null)

(null)

Min älskade fina Olivia / farmors skatt 🐸

I dag är det kalas för max och sen barnvakt 

Lev väl och va rädda om de ni älskar 

Maria ❤️👊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0