Katt tavlan & måndag

Tjo 

En bra start på morgonen 

Mötte min fina Kia i morse i skogen mot jobbet , hon kom till Sverige i går med hela familjen ❤️
Hundar och ungar var med. 

Vi hade bestämt möte i skogen för att Sune skulle få bekanta sig med hennes nya hund Batman 

Men det gick inte så jättebra . 🙀🙀

Sen var ju sötnosen Bella med också och hon och Sune har känt varann i snart 8 år och där gick det alldeles för bra 🤣🤣

Bella är nog på väg in i löpet så Sune var på henne i ett 
Slick slick 
så vi fick sära på hundarna !!
Sune får vara hemma resten av veckan ! 

Jätte mysigt att träffa ligan i dag 
Saknat dom 

Kia har fullspäckat schema men jag får träffa henne själv på fredag för vi ska gå ut och vi ska bo på samma Hotel osv 🍾🍾

Sen får jag ju träffa henne i jobb sammanhang då och då såklart 
Jag får ta de stunder vi hinner med 😀
Jag åker den 28:e också ....


Annars da :
Just nu sitter jag med den sjukaste huvudvärken 
Bläääää


Apropå fredag så ska vi gå ut på hemmaplan 
Hur blir det tro ? 

Dans och middag på en krog i Haninge 
Det var länge sen 

Vi valde att vara på hemmaplan för det är alltid vi som bor i förorten som får åka in till stan 
Så nu sa vi till kompisar att de är välkomna hit  och jag är väldigt glad att så många kommer fast dom fick åka hit till Haninge 

20-22 st 
Vi har bokat bord 19.30 


Vi har precis ätit en fläskfilé gryta 
Här är recept 

(null)


Smarrigt och Kalle bakade en sockerkaka 

Vad tycker ni om min katt tavla 

(null)

Jag gillar den ......

Nä nu ska jag ta en huvudvärkstablett 

I morgon jobbar jag hemifrån och ev lunch och ett jobb ärende på byn
Det ligger öppet 

Sen i morgon vid 14.15 tiden ska jag ha Olivia 
Det är Sandras första intro på Ica maxi 


Kram på er ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0