Kväller

Nu börjar fredagen gå mot kväller 

Vilket väder vi har haft idag 😀

Jag satt på balkongen i en timme i solen 
Grymt skönt 

(null)

Energi boost 

I kväll blir det lugnt 

I morgon bitti blir det mörker körning 
Vi ska ge oss ut och köra vid 6 tiden 🚗🚗

På lördags kvällen ska jag hänga med den här tjejen tillsammans med max 

(null)

Älsk på tösabiten 🌺🌺

(null)

Hon e helt inne i sin läsning 🤣🤣

Sandra ska gå ut på stan i morgon kväll och festa loss så jag och max myser hemma hos max . 
Vi ska äta middag och massa annat gott 

Kalle och Henning ska på bio och titta på venom 
( Så Tror jag den hette 😂😂) 
så i morgon är familjen uppdelade 👍

 Vad ska ni göra i helgen ? 


I dag förresten så skulle jag beställa ett par tränings tights från puma ( Kenza ) 

(null)




Dessa , jag tycker dom e grymt snygga och jag gillar färgen 

Men dom  är slut i XL överallt !!!! 😒 och i alla färger 
Typiskt 

då tänkte jag på en sak 

Alltid när man är i butiker och på alla reor mm så är alltid XL slut 

Borde det inte säga något till butiksansvarig att man kanske ska beställa in mer av XL i storlekarna 

Det är Alltid slut först av alla storlekar och då betyder det väl att det är mest åtgång på XL  eller och att vi blir mer kraftigare kvinnor på jorden hahaha  
näda 
Men jag kan sakna mer av XL i utbuden 

Bara en kvällstanke ,  vad tycker ni ?? 


Snart kommer det väl en tönt kommentar som typ säger 
- då kanske man ska gå ner i vikt 

Men ja ja 

Nu hoppas jag ni får en fin fredag kväll // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0