Lördag Em / Kväll

Vilken härlig eftermiddag och kväll ❤️

Vi firade max vid 14 tiden , det var vår familj , syrran och hennes nya kille Ronny och deras barn och Sandras familj 
Mysigt och gott 

(null)

Max fick fina presenter :

En skitfin adidas hoddie från oss
Ett skitsnyggt kygo halsband från Kalle 
En middag bla i stan från Sandra 
Hushålls saker, , magneter med personliga bilder , pengar mm  

Vid 15.30 tiden gick alla utom jag och Kalle ! 

Vi var kvar med Olivia när max och Sandra åkte mot stan och alla andra gick hem . 
Kalle gick hem vid 16.30 och jag var med oliven 

Jag var barnvakt från 16-20 

Hur mysigt som helst 

Vi var ute , vi badade , åt och lekte och självklart tittade vi på Pippi Långstrump 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Åååå mitt hjärta blöder nu när jag inte får se henne på så länge 💜💜💜
Glöm aldrig att farmor älskar dig 💜💜💜


(null)

Mina 2 underbara killar 😇

Jag är så glad över att vara eran mamma 
Ni gör mitt liv 
Ni har hjärtan av guld 
Ni e helt enkelt bäst 💜💜💜

Vad vore livet utan familj 


Nu kollar jag så mycket bättre, sen natt natt 
I morgon far jag 🚗
Kommer sakna alla här hemma men nu måste jag fokusera på mig själv. 

God natt // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0