Lördag / Vega

Heeeeej 

Hur mår ni ?

Jag och Henning vaknade förkylda och snoriga och lite sega 
🤧🤧
Det är lilla Olivia som smittat oss tror vi för man kan ju inte låta bli och pussa på sötnöten


Förkylningen stoppar oss inte ändå , vi drog i väg !!!


Vi har fått ett lägenhets erbjudande i Vega 

Ååååå vad jag vill bo i Vega ❤️

Henning bodde där när vi var ihop när vi var 14 år och vi hängde jämt hos honom 

Vega blir coolt med nya Vega staden och pendeltågsstationen osv 
Diggar Vega som Fa.....

Tyvärr är vi bara nr 6 på lägenheten så jag tror inte vi får den 
Vi ska på visning den 30/10 men jag får inte följa med eftersom jag är bortrest men Henning och Kalle filmar till mig 

Det är en 3:a 

Snälla gud låt oss få den 😇

Lgh låg 200 m från nya tågstationen 

(null)

(null)

 Vi övningskörde dit i morse och tittade hur det låg till och det var tummen upp förutom med parkeringsplatser 

Lägenheten är på plan 4 

När vi hade varit där så körde jag lite i Skogås , mot sköndal och tbx till Haninge 

När vi kom hem så startade jag operation köket 
Jag tog ut allt från skåpen 
Jag skurade  ur skåpen och rensade bort massa saker 
Jag hade massor som jag inte använder 

Allt ligger just nu på golvet i köket , Sandra får kolla först om det är något hon vill ha sen lägger jag ut allt på Haninge köp & sälj 
Allt för 100 kr men då måste dom ta allt även fast dom bara vill ha 2 saker 

Lättast så 

(null)

(null)

Nu har jag i allafall en bänk med arbetsyta 

Jag rensade även inne i badrummet 
Organiserade på dusch hyllan 

Balsam överst
Schampon på mellan hyllan
Duschkräm på nedre hyllan 

Min själ mår bra nu 😂😂😂😂👍

Nu är mina garderober organiserade 
Kalles rum snyggt
Badrum 
Köket 
Linneskåpet 

I morgon är det jobb men om jag orkar efter det så ska jag ta stora klädgarderoben  eller vila så förkylningen lägger sig 

I går kväll åt vi räk cocktail med rostat bröd 
Så gott men i kväll blir det ännu bättre 
Lövbiff med pommes & bea 🍴🍴

Hoppas ni får en fin lördag / Maria 

All kärlek ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0