Lunch date med tjejerna

I dag var vi på lunch på wikibar i brandbergen 

Wikibar har varit en favorit när det gäller mat och framför allt snitzel 
Men nu har dom fått nya ägare och jag har ätit 2 luncher där i den  nya regin och båda gångerna har jag blivit besviken 
Men i dag var det vidrigt 

Jag tog kyckling wok 
Det var torra kycklingbitar i en sås av vatten och sötsursås på flaska med stora aubergine bitar 
Vidrigt 
Jag tog 2 bitar 

Det var nog sista gången jag åt lunch där 

Olivia fick i allafall goda köpes pannkakor 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mysigt att hänga med mina tjejer , vi promenerade ner till parken en stund innan jag följde med dom en bit hem 

På vägen hem så plockade jag lite blommor och nu väntar jag på Ica och hemkörning 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0