Min söndag so far


Hej gullisar 

Kristna , muslimer mm 

Någon hade hakat upp sig på bloggen att jag skrev muslim om han som vann UFC i morse 
Men då kanske man har missat att en del av förbråket mellan dessa 2 herrar var bla 
Kristen mot muslimen 

Va det så farligt att skriva muslimen ??? 

Är det fel att vara muslim ?
Först skrev jag muslimen för att jag inte kunde hans namn / 😀

Visste inte att det var ett dåligt ord 

Inte i min värld med massa muslimska vänner 

Ja ja 

Pk eller tjafs person som har trist 

Pallade inte och tog bort din kommentar för jag e så trött på den där jävla diskussionen 

Skit i det nu ...😂😂😂😀



Jag har haft en fullspäckad dag 

Drog och jobbade vid 9.40 

Vi var och spelade biljard, shoppade och åt lunch 

Sen gick jag och handlade 

Jag satt i solen en stund på altanen och nopprade mina bryn och ansiktshår ( skäggiga damen) 
Vilket jävla håll käften väder / solen värmde verkligen 

🌺🌺🌞🌞🌺🌺

Sen tog jag tag i maten och veckans matlådor 

Jag gjorde pytt i panna i dag med rester av rostbiffen 
( stek potatis , lök och rostbiff)

Det blev 4 matlådor plus dagens middag 

Jag fick en matlåda med korv & pepparotsås 
Och en låda med kassler plus en matlåda till en av mina ungdomar 

Så veckans matlådor är kirrade till H / skönt 

Jag ska äta rester från i går ( lövbiff) 
Jag tar vitlökssmör på rostad limpa med lövbiff 
Så himla gott och det ska vara massa vitlök 

nu har jag precis kommit ut från duschen 
Nu tar jag helg ❤️

(null)

(null)

(null)

Hahaha   Kolla vad jobbigt jag hade det här 
8:an ligger väldigt nära hålet ✌️✌️ klarade mig 

Ok vänner , nu checkar jag ut

Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0