Mix Dag

Hej 

Jobbat ute och hemma i dag 

Jag var vid postbox och Ica maxi för inhandling till jobbet 

Sen hade jag jobb samtal hemma med min boss och älskade vän , vid 16 tiden mötte jag en ungdom för ärenden på byn 

Vid 16.30 gick jag upp till MOS gänget 
Vi surrade , fikade och gosade med oliven 

(null)

 Busfia 🐸🐸🐸

(null)

 Sandra hade gjort en jättegod äppelpaj och jag köpte socker kringlor 

I kväll hemma så åt vi en av mina top 10 maträtter 
Korv med pepparrot sås 🍴
Mumma 


Jag kollade precis på Södertälje polisen på 5:an 
Usch hur Sverige har blivit 
Jag tycker det är fruktansvärt vad vi gjort med vårat land 
Deprimerande 
Måste ge poliserna all kred , att dom pallar med alla grisar 🤮

Ja ja 

Nu dags för sunes sista promenad , i dag har han en del att skita ut då han har fått massa gott på 8 års dagen 

God natt alla fina ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0