Otursdag

Måndag i dag 😀

Första veckodagen check ✔️

Bra dag på jobbet 

(null)

Min kollega Kattis och sessan 
Lill sessan flyttar i morgon 😍 kommer sakna henne. 


Vid 15.15 tiden skulle H hämta mig på jobbet , jag skulle övningsköra lite och åka och köpa hundmat etc 

Men 

När jag skulle flytta fram sätet så åkte det fram en bit men sen tjongade det till och spaken för att sjustera sätet vart alldeles lös 

Vi kunde inte flytta sätet mer 😮😮

Så sätet var för långt bort för mig  för att köra , jag nådde inte fram och det vart alldeles för långt fram för H att köra 
Fuck 

(null)

Henning fick sitta som ett miffo och köra ner bilen  till Audi 
Killarna där nere är helt suveräna ❤️ service delux

Dom hjälpte oss att flytta bak sätet men det är vajern som gått av så vi måste köpa ny vajer a 800 kr plus jobbet så ca 2000 kr kommer det kosta oss 

Nu kan iallafall Henning köra bilen . 

Fy fan va deppigt ☹️

just nu kan vi inte ställa om sätet alls så jag vet inte hur det bli med övningskörningen ???


Sen hörde bilskolan av sig i dag ! 

Jag ska ju åka på en intensiv utb och ta körkort i slutet av denna månad  och har tidigare fått mitt schema och namn på min körlärare 
Jag hade samma körlärare hela perioden och han körde även upp med mig 

Det kändes så tryggt och skönt
  ( orolig själ som jag är) 

Men 

Icke sa Nicke 

Nu ska han sluta och jag har fått 3 olika lärare istället 
2 st har jag under körningarna  i 2 v och den 3.e får jag endast på uppkörningen 
Hur jävla otur kan jag ha ??? 

De 3 första dagarna ska jag köra bil 4 timmar om dagen plus 2 timmars teori på kvällen 
Helt sjukt 
Och dag 3 kommer jag vara borta från 6.30 / kör 7.00
Kör 3 ggr  80 minuters plus att jag ska till Gnesta på halkbana så den kvällen kommer jag hem 19.30 på kvällen 
Borta 12 timmar 
Galet  hahaha 
Men det ska bli skoj 


Hm......

Vad ska mer hända, kl är ju bara 18 ??

Nu ska jag käka och chilla 
I morgon blir det jobb ärenden på byn bla 

Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0