Tom Ford & vänner ❤️

Åååå   I dag hittade jag doften ( så mig)

Jag var på kicks och köpte en rouge från loreal och då passade jag på att dofta på parfymer 

Jag älskar ju kryddiga , mörka och sensuella dofter och hade fått tips om Dolce & gabbanas nya doft 
( the only one) men den gav ingen wow faktor på mig men då tipsade hon om denna :

Tom Fords nya doft 

(null)

         NOIR  /   Omg 

Jag vart helt kär , nu står den på min lista för nästa parfym som ska inhandlas 

Wow 

Jag har haft en bra men hektiskt dag 
Bytt alla sängkläder ( som vanligt)  överkast, hundfiltar och dukar 

Jag har storhandlat

Varit på lunch date med min barndomskompis
Renée , vi har haft så sjukt kul ihop hon och jag genom åren 
Vi har gjort sjuka saker ihop
A  vi har nästan gjort allt ihop utom  att legat hahaha  
Vi känner varann innan och utan och hon är ett säkert vän kort 
Litar på henne till 100 procent 

Vi åt lunch och pratade allvar i dag 😚
❤️❤️❤️

Fick ett gulligt sms av henne när jag kom hem 

Jag skrev först 
- tack för lunchen daten i Dag
Puss M 

Och hon svarade så här ;



(null)


 Sötnöt ❤️❤️❤️

När jag var färdig med hennes date så mötte jag upp inger en stund , jag följde med henne till polisen och hämtade hennes pass 
Hon åker till Spanien om en månad 
Den resan är hon så värd 💜

Vi fick ett garv anfall så jag vart helt svettig 
Herregud vad vi skrattade 
Sjuk humor 😂😂

Och av inger fick jag en jättefin present 
En liten väska , en perfekt  ( gå ut väska ) 
Liten men rymmer mobil, en slant , kort och läppglans typ 
Tack fina 💜

Vilka fina vänner jag har 
Och på söndag den 14/10 kommer min 3:e pärla hem till Sverige 
Längtar 
Jag älskar verkligen mina vänner 💜

När jag kom hem var det dags för tvättstugan 
2 tvättkorgar plus att Henning kom hem med en jättesäck med arbetskläder 
Alla vinterjackor, västar, byxor och tröjor som
Ska fräschas upp innan kylan kommer på riktigt 

Jag har storstädat kalles rum 
Vikt kläder , dammat , bäddat rent , skurat golv mm

Jag har gjort klart tvätten nu och skakat 2 paket räkor 
I kväll blir det räkcocktail med rostat bröd 
Mumma 

Jag har varit och mött en tjej i dag också från Haninge köp & sälj 

Vi köpte ett fodrat regnställ till Olivia 
Jättefint 

Nä nu ska jag umgås lite och vila fötter & rygg 

Puss alla vackra själar // Maria 🤗🤗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0