Farmors & farfars duktiga tjej

Hej 

Hur mår ni ? 

Huvudvärken är kvar , hemsk men jag krigar på 

Jag tog en promenad med Sune och handlade och hämtade ett paket på posten 

Jag har tvättat 

Bäddat rent 

Städat köket 

Fixat ute på plätten och slängt en del Kruk blommor och vattnat det lilla som är kvar i balkongs blommorna 

Jag har ställt in min cykel och ställt undan altan bordet och våra baden baden stolar är ihop fällda och ställda åt sidan 

Balkongs delen får vara fin ett tag till eftersom vi ska ha några dagar med 17-20 grader  de kommande veckorna 

I veckan ska vi plantera ner våra hortensior i marken och vi ska dressa gräsmattan 

Vi har nya gräsfrön och massa jord som ska slängas ut på gräsmattan !!! 
När det är gjort så är det slut med häng på plätten , då får plätten/ gräsmattan  vila till våren 2019 😀


Nu till farmors och farfars tjej 🐸🐸

I torsdags så hände det en sak med Sandra som gjorde att hon behövde sluta amma på rotmos 🙁

Olivia ammar ju fortfarande och hon är 13 månader men som sagt , i torsdags fick inte Sandra amma mer 

Sorgen var total , Sandra var helt förkrossad 

Olivia är så sjukt mammig och tuttig 
Och max och Sandra förberedde sig på hemska nätter .

Natten mellan torsdag - fredag var jätte kämpig 

Dels sorg , tuttar som läckte och Olivia som
Vaknade och ville ha tutte 


M&S kämpade på och gav ersättning / vatten och gungade henne till söms 

Natt nummer 2 gick mycket bättre , jag tror hon hade vaknat 3 ggr och den här natten somnade hon med sin hund , gosedjur 

Och i natt hade hon somnat med hund utan att fråga efter tutte 
Och även sugit lite på napp 

Så himla duktig ❤️

När Olivia var liten så tog hon napp ett tag men sen började hon spotta ut den och hon har inte haft något substitut  istället för tutten 
Ingen napp , inget gosedjur eller snuttefilt så det kändes extra hårt att hon inte fick amma mer men hon har verkligen varit grymt duktig 
Och fördelen med detta är ju att det blir lättare för oss på kvällarna när tutten glömts bort ✔️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

 Våran sötnöt och jag måste också ge Sandra en jättekram för att du kämpat på 💕 
Det e mina tjejer det 😀

Nu ska vi strax äta gulasch igen 

Ätit det både i fredags , lördag till kvällsmat och i dag till lunch 
Och Max och Sandra fick också en stor bytta men ändå har vi massa kvar 😀😀😀

Pruttar och rapar gulasch 

 Go kväll allihopa 

I morgon är det jobb igen och KP uppdrag under veckan 

// Love Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0