Fredag

Hej 

En lugn morgon 

Det kändes som en lördag för alla var lediga 
Vi vaknade 7.15 och kunde ligga och dra oss 💤

H hade tagit ledigt eftersom grabbarna var på globen i går kväll 

(null)


Dom var ju och tittade på Kevin Hart på globen 
Standup 
Dom hade garvat sönder sig men det vart ett abrupt slut 
Kevin sa helt plötsligt hej då och tack och rusade i väg 
Ingen hajade om det var slut eller inte ???

Då nämnde någon att han hade sprungit ut för att spy ? 


Och I morse så hade Kevin hart skrivit och bett om ursäkt på sin Instagram , han var tydligen magsjuk i går men genomförde showen ändå 
Starkt gjort ....
Men det avslutades akut med en spya 
Det var därför han sprang ut. 
😂😂😂😂

Grabbarna var i allafall sjukt nöjda ❤️


I dag är det kalles första arbetslösa dag sen långt innan gymnasiet slutade 
Då jobbade han på Ica i BB och sen vart det ju Coca-Cola 
Han har fixat med arbetsförmedlingen och a-kassan i dag så det kommer igång .

Jag har övningskört 
Jag körde hemifrån till länna 
Från länna mot Huddinge 
Sen tbx mot jordbro rondellen och hem 

Jag körde in på en parkering och testade backa och parkera 
Det är svårt 
H blir lite grinig på mig när det inte sitter och orolig för bilen såklart 😂  men det är ju för att han själv kan backa som blind ( proffs ) han är så bra på parkering 
Han har ju haft körkort i 16 år 
Han tycker det är svårt att lära ut eftersom
Han gör allt per automatik när han kör . 🚘🚘

Nu är vi hemma , 
Jag har gjort en äppelpaj till kvällen och strax ska vi äta räktacos 
Längtar 

I morgon ska jag jobba 

// love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0