Härlig lördag

Hej 

Denna lördag har innehållit det mesta 

Långpromenad på morgonen 
Just nu är hösten som vackrast och luften e krispig och kall och alla färger ute är magiskt 

(null)

Nu byter bladen färg 


(null)

Magisk himmel i morse 

Vid 10 hämtade vi upp max och Olivia 
Dom hängde med oss i dag 

Jag övningskörde från BB till Farsta , från Farsta till Vega och från Vega till BB 
Jag fickparkerade 4 ggr och en satte jag supersnyggt 🚗

I Farsta handlade vi lite 

Henning köpte kängor 

(null)
Jag köpte låga gummistövlar ( Everest)  och en lång snygg kofta 

(null)

(null)

Vi har haft en jättemysig dag  

(null)

(null)

(null)

Älskling 💜💜💜

Hon älskar att busa med Sune 


(null)

Lite för stor klänning som jag hade i lådan 

Nu ska vi äta middag och mysa 
I morgon blir det jobb och rusta 

Kram på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0