Helt galen höst

Hej och god fredag morgon 

Jag har städat lite och vart ute på en promenad med Sune 

Vid 11.55 ska jag möta MOS  gänget 
Max , Oliva och Sandra 
Vi ska hänga lite och handla på maxi 

Henning kommer och hämtar oss där nere 

Jag satt och gjorde planering för jobbet inför nästa vecka och då gick jag igenom min egna planering inför hösten 

Den är sjukt galen 

Pluppar överallt 

Som det ser ut nu är det saker bokade varenda helg 
(utom en ) fram till dem 16 november 
What a fuck 

Ja ja 

Denna helg är det middag i nacka 

Nästa helg är vi utbjudna på restaurang 
Vi ska till panafresco ( Pablo Robertos ) restaurang i Sthlm 

Helgen efter det är det öppning och invigning av johannas restaurang sliceofnewyork 

(null)


Följ gärna dom på Instagram ❤️

Full rulle 

Jag önskar er en fin fredag // Maria ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0