Måndag 3/9

Hej 

Oj vad den här dagen gick fort 

Jobb till 14 , sen gick jag direkt och hämtade Olivia 
Vi gick till parken och lekte och sen gick vi hem och mös 
Hon var hos mig i 3 timmar 

(null)

(null)

Mysigt 

När vi kom hem gjorde vi lite snap bilder 

(null)

(null)

(null)

Hahaha  , hon e så rolig ❤️

(null)

Vi satte på lite barnsånger och la oss och chillade i soffan 💕

När jag lämnat Olivia så jag gick jag hem och tog tag i plätten 
Jag klippte gräs , rensade rabatter och satte lökar 
Bl.a. Allium 

(null)

Jag har redan 3 såna här i rabatterna men i dag satte jag 8 lökar till lite utspritt 👍av allium 
Coola blommor 

Sen vart det lite annat smått och gott
Tulpaner och sånt som jag inte kom ihåg men ovanliga . 

Jag var klar kring 20 , då åt vi lite mackor och nu har jag krypit ner i sängen 

Sov gott  // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0