Min lördag

Herregud 

Här har allt gått i ett ! 

Kom hem nu och klockan är 19.40 

Först en mysig morgon här hemma 
Vid 11 skulle jag åka och jobba och min brukare ville se bio 
The meg 

(null)

Jag frågade om H ville hänga med och det ville han och då tog vi bilen 
Jag körde hela vägen och jag har gjort allt själv 

Vi åkte härifrån Haninge till v-h och hämtade min brukare 
Sen från V-H till solna och mall of Scandinavia 
Där körde jag in i parkeringshuset och tog lappen själv från automaten och körde in och parkerade
 ( trångt) 
Sen körde jag ut själv , betalade själv , körde hela vägen tbx till v-h och sen hem 
Det ända misstaget jag gjorde i dag var att köra över heldragen linje eftersom jag hajade försent att jag skulle ligga i vänster fil 😂
Ja ja 
Allt gick bra och Henning var snäll   Hahaha 
Jag har tankat bilen själv också 👍

Filmen :

Filmen var väldigt bra för att vara en hajfilm 
Det var många skita i brallan scener och hoppa i taket scener 👌
Väldigt underhållande och statham är ju snygg att titta på och hans röst är att dö för ❤️

När jag kom hem gick jag ut med Sune och sen tvättade jag håret och gick upp till max och Sandra 

Vi färgade håret men jag vart inte nöjd 

Färgen fäste inte på min utväxt och det skulle behövas  färgas en gång till men det får vara 

(null)

(null)

 Innan med en gräslig utväxt 


Efter : 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Färgen tog inte överallt men jag ser det som en rolig detalj med lite silver / blått i håret 

Jag blev bjuden på lite mat som Sandra hade lagat , en supergod kyckling pasta rätt 

(null)

Sen vart det lite gos med liten ...

(null)

(null)

 Sandras mamma Carina och Jennifer var också där 👌
Det vart fika och surr 

Tack Sandra & Jennifer ❤️❤️❤️

Nu är jag hemma , trött tjej 

I morgon blir det storhandling , hjälpa max och Sandra med en lampa ( läs Henning ) 
Och övningsköra 🚘🚘

Va rädda om Varann// Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0