Silver steel

Hej 


Jag har haft en bra dag 

Jag har myst hemma på morgonen 

Sen gjorde jag massa små ärenden 
Var på post boxen och vid 11 så mötte jag upp 
inger .
Vi gick lite i affärer och sen åt vi lunch på tacobar 
Alltid lika gott. 

När vi hade ätit klart så åkte vi till länna och gick på rusta och city gross 

Jag köpte en lampa till Kalle , hårinpackning, hundgodis , bajspåsar  och en hårfärg mm
Jag tänker färga håret i silver steel color ?? 

Va tror ni ??

(null)

Jag har haft dom flesta färgerna på håret men tänk om det går kepprätt åt helvete. 

Ja ja 
Ni får före och efter bilder i helgen 

Sandra ska hjälpa mig i helgen . 

Jag har pluggat körkort i 2 timmar i dag , jag fastnar på testen 
🚘🚘🚘

I morgon är det jobb och Olivia på förmiddagen, från 17 så har jag killfritt 
Jag ska äta gott och krypa ner i soffan och se film 

(null)

Längtar efter min tjej , i morgon ska vi hänga 💕

 God natt vänner // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0