Tisdag

Hej 

I dag var jag först på jobbet och därifrån åkte jag med vår vän Rickard till Tyresö och hämtade min och Hennings bil 
 Rickard  är min handledare ) i körning 
Jag har Henning & Rickard som jag kan köra med

Vi åkte från Tyresö / älta till sköndal och körde på småvägarna och tränade parkering 

Parkering i ruta framåt gick ok 
Parkering i ruta / backning gick ok 

Fickparkering sög . 

Jag är så jävla rädd att dra i min bil på höger fram när jag rättar in bilen i fickan 
Blir nervös och orolig och rycker hårt i ratten 

Träna träna är det som gäller 

Vi var ute och körde ca en timme 

Sen lämnade vi tbx vår bil och körde sen hemåt 

Vi åt en lunch och mötte upp en ungdom 

När jag var klar i c så gick jag hem och lämnade min handling och gissa om jag vart glad när jag kom hem 

Kalle hade duschat Sune och fixat honom fin och tagit honom på prommis och fixat köket 
Så himla snäll / älsk på det 💙💙💙

Jag lämnade mitt och gick sen och hämta Olivia 
Vi gick till parken och sen hem till oss 

Hon var väldigt mammig och pappig i dag och grät lite efter dom men vi hann hänga i 2 timmar 
Varje timme är värdefull 

(null)

(null)

(null)

Alltid lika mysigt 🌷

I morgon kommer MOS gänget hit på middag 

Jag har precis gjort en köttfärssås som får stå till sig tills i morgon för då ska jag göra en lasagne när familjen är samlad 

Har ni tips på lätt efterrätt ??  


Ha en fin tisdag // Maria 




Kommentarer
Postat av: Therese

Gjorde lasagne idag, såååå gott 😍😍 längtar till resterna i morgon haha // foreverfat

Tips på efterrätter: Paj med vaniljsås, marängsviss, glass med chokladsås, chokladpudding med grädde, fruktsallad med glass. Ja jag älskar efterrätter hahaha. Allt är gott!

Svar: Tack sötis
Paj gjorde häromdagen
Chokladpudding tycker inte alla om
Kanske sviss da ❤️

Här blir det aldrig rester kvar
Ia None

2018-09-18 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0