Farmor e trött

Hej 

I natt sov jag endast 3 timmar och vet ni varför ??

Det är för att jag skulle på ett Frukost möte på kommunen med massa främmande människor nu i morse och då får jag panik . 

 Det är en av mina stora fasor / fobier 

Jag har skräck mot möten med nya människor , får typ panik 

Jag  tycker inte om att komma in och alla stirrar på en .... 
jag hatar att prata framför nya människor 
Dom som känner mig skulle aldrig gissa på att jag känner så för med dom människor jag e trygg med så pratar jag sönder dom istället  hahaha 

Men det var bra träning och det gick bra och ett intressant möte . 

Heja mig 
Jag grejade det ..... 

När jag var klar där så åkte jag hem och gick ut med Sune och sen jobbade jag hemifrån 
Samtal mm.  

Vid 14 så hämtade jag lillgrodan på dagis 💚
( förskolan ) 
Vi har busat , ätit, lekt i 5 timmar 
Trött farmor 
Jag nattade henne vid 18.30 för både max och Sandra jobbade sent 

(null)

Vi åt korvstroganoff till middag, Olivia åt en stor portion 

(null)

(null)

   Puss från oss 2   🐸💚🐸💚🐸💚

(null)

 Här har vi sjungit vaggvisa, läst bok och pillat i hår , hon somnade på 20 min och jag höll också på att somna 🙃

I morgon är det jobb och en lång to do list

På torsdag jobb x 2 
personalmöte och kp uppdrag  kl 17. 

På fredag , fix på Dan , hämta Olivia på förskolan 13.30 , kalas kl 17 

Lördag - vila

Söndag - kp och hämta Kalle på Arlanda 

Nu ska jag blunda och sova gott 

M ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0