Måndag check ✔️

Hej 


Asså vart tar dagarna vägen ?

Jag har inte suttit på hela kvällen , jo vid 19.30 när farmen  var men sen har jag gjort något hela tiden . 

Vid den här tiden brukar jag sova men nu är jag uppe i varv så det kommer ta ett tag att somna ,       (Typiskt) i morgon ska jag gå upp 5,45 , jag ska ta 7.11 bussen mot handen , jag ska på ett frukostmöte med kommunens föreningar 

vid 14 tiden  i morgon ska jag hämta Olivia ,

 i morgon kör jag även nattningen då max har personalmöte och Sandra jobbar till 22. 

Jag har pratat med Kalle massa ggr i dag , hans första intryck i natt när han kom till Teneriffa var sådär 
Han tyckte det såg trist ut men efter  idag när dom gått runt så är dom super nöjda och gillar det som tusan 
Dom bor på gränsen mellan Los cristianos och Las americas 

Han har varit runt på massa ställen i dag som vi rekommenderade  och någon kväll ska dom gå till papagayo Beach club . 

Vi har face timat 10 ggr 😂😂😂 i dag typ 

Kul att dom gillar det , dom är nöjda med hotellet och rummet , deras pool ligger på taket . 
Frukosten är grymt bra . 

Han skickade några bilder : 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min älskling ❤️❤️❤️❤️

Nä nu måste jag försöka sova

God natt vänner // IA 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0